2013. július 25., csütörtök

Anna-Maria Wolniak Workshop album

Írta és készítette: Bíró Timi

Az úgy történt, hogy tavasszal a Scrapbook.hu mixed-mediastílusú workshopot szervezett, Anna-Maria Wolniak világhírű lengyel scrapper vezetésével.  Már maga a tanfolyamra való jelentkezésem és eljutásom is igen kalandos volt, de végül is sikerült részt vennem ezen az eseményen.


Fantasztikus nap volt,  így a tanfolyam után tele élményekkel úgy gondoltam, hogy jó scrapbookos révén méltó körítést adott ennek az emléknek. Az albumhoz a Yabo tégla albumot választottam, amely albumlapok széleit gessoval fehérre festettem. Majd méretre vágtam az Anna-Maria által tervezett Why not? 30X30 cm-es scrapbook papírokat és az albumlapokra rögzítettem. Az album címe Anna-Maria nevének rövidítéséből adódott.


Az első oldalon magát az indulás emlékeit örökítettem meg, egy felhajtható leporello oldallal. Ugyanis épp a workshop előtti pénteken volt az a hatalmas március 15-i havazás, amikor minden közlekedési eszköz megbénult. Akkor még magam sem tudtam, hogy meg tudom-e oldani a Budapestre való utazást. De aztán gyors szervezés és telefonhívások után elindultam 1 nappal hamarabb. Elmentettem a sajtó képeit is, mert ezekről mindig eszembe fog jutni, mi történt aznap.


Hála Istennek szerencsésen megérkeztem az egyik scrappertársunkhoz Mesiékhez (Szívtől-szívig), akik nagyon finom forró teával vártak rám és aznap élvezhettem a vendég szeretetüket! Itt is köszönöm nekik!
  
A következő lépésként félbevágtam egy papírtasakot és abban helyeztem el a jegyeket, kártyákat és apró fényképeket..


Az albumban helyet kapott az Anna-Maria által dedikált pici szórólap is.


Az oldalakat néhol gessoval alapoztam, amelyre szilikonbélyegzővel pecsételtem, ezüst/arany színű cérnával és strasszkövekkel díszítettem.


Az alkotás közben készült fényképek:


A nap végén pedig mindenki készíthetett közös képeket Anna-Mariaval. Nagyon vidám és  szimpatikus csajszi. Aranyosan nevet és közvetlen.


Az biztos, hogy ezek a találkozások és ismerkedések örök emlékként maradnak meg számomra.


Az album jellegzetessége, hogy a workshopon készült oldalaim kicsi fényképeit is elhelyeztem az egyik oldalon, ezzel szemléltetve a workshop eredményét.


Illetve egy kis tasakban azokat az oldalakat, amelyeket Anna-Maria elhozott a résztvevőknek megmutatni, így élőben csodálhattam meg minden apró részletét, 


Végül pedig a hazautazás emlékei. A pályaudvaron, a vonaton és nagyon fáradtan.

  
Összességében egy hatalmas élménnyel lettem gazdagabb, sok-sok scrappert ismertem meg végre személyesen is. Örülök, hogy részt vettem ezen a workshopon és egy ilyen kedves és híres scrapbookostól tanulhattam.

És a végére egy videó, hogy egy picit felelevenedjenek az emlékek:



                                                                                                                      Jó alkotást!
                                                                                                                                 Timi

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó olvasni ezt a beszámolót, köszi, hogy megírtátok, megosztottátok. Timi, az albumod nagyon klassz és stílusos, mint minden munkád! Jó látni.

    VálaszTörlés