2011. november 29., kedd

Alkotós tanfolyam: 3. heti virágos inspirációs oldalak és sorsolás

Eheti tanfolyamunk, a virág és díszítő készítő leckénket bemutató inspirációnk következik.
Én most is követtem a vázlatot, csak annyiban tértem el tőle, hogy az egy nagy fotó helyett két kicsit használtam. Az alapot kék festékkel fröcsköltem egy kicsit, az alátét fehér karton fodros szélét különböző méretű parafadugók segítségével rajzoltam meg. Kivágtam a virágokat és egy pár darab kis korongot a bordó kartonból, majd mindennek a szélét tintáztam. Elrendeztem egymáson a különböző színű és mintájú virágokat, közepükbe gombot, vagy szegecset tettem. Ismét használtam Hana egyik gyönyörű mintás gombját- a jövő héten megmutatja nekünk, hogyan készülnek. A fényképek szélét smirglivel megdörzsöltem és két-két bordó, ill. kék címkét tettem alájuk. A virágcsokrok alá 1-1 nagy zöld címke került.


Láthattátok, hogy eddig minden oldalpáromra került idézet. Igazából én nem nagyon szoktam idézeteket használni az oldalaimon, de a lányom szereti őket, és ez az album Neki készül. Miért is ne lenne akkor olyan, amiben örömét leli, nem igaz?
És készítettem még egy különlegességet: szalagból varrtam virágot.



Ha szeretnéd megtanulni az elkészítését, holnap nézz vissza! ;)

Borka a mikulásvirágot készítette el oldalához:
"Nagyon megtetszett Jovi vázlata erre a hétre, imádom, hogy az elrendezésen nem kell gondolkodnom, csak vagdosnom. :-D A mikulásvirág elkészítése régi tervem volt, ebben a karácsonyváró December Lapjai albumban igazán jó helye lesz! A cikkben leírtak alapján elkészítettem a mikulásvirág sablonját 3 méretben, megkarcoltam az erezetét domborítószerszámmal, kettesével összeragasztottam őket. A leveleket sötétzöld pauszból vágtam, igyekeztem a piros szirmok formáját utánozni, majd az erezetét ugyanúgy bekarcoltam. Szabálytalan alakban tettem az oldalra őket.
Az íves alátéteket 5 Ft-os érmével rajzoltam. A papír sarkából indultam ki, az alátét mérete akkora lett, ahányszor ráfért a pénzérme a lapra. A bal oldalon felnyíló alátétet készítettem, az alsó rész szélét hullámosítottam a pénzérmével, mikor annak a mérete kialakult, ahhoz igazítottam a felső részt.
A bal felső sarokban gyerekkori emlékem, a papírcsipke jelenik meg. Egy kis darab színes írólapot félbe hajtottam, majd a felet harmadoltam, végül a harmadokat is félbehajtva 12 részt alakítottam ki. Egyszerű egyenes vonalakat vágtam ki ebből az összehajtott papírból. Aztán ezt a formát átmásoltam egy darab dekorgumira is, kivágtam, cd-tokra ragasztottam és pecsétként használom majd az albumban. A pontos munkafolyamatot a pecsétes cikkben találjátok."



Eheti nyereményünk pedig egy fotókocka. Ezt azok között sorsoljuk ki, akik elkészítik az oldalpárt, és szerepeltetik rajtuk a kötelező elemeket.

A múltheti pecsételős oldal játékra jelentkezők közül P.Andinak kedvezett a szerencse! Gratulálunk! Díjad egy 5 lapos tégla album.



Jó alkotást kívánunk!
Jovi

Frissítés:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése