2009. május 24., vasárnap

Hana ékszeralbuma

Ez csodaszép. Hana, nagyon köszönöm!



 

 

Az alap Yabo kör album volt, ez az eleje és a hátulja, erre ragasztottam fel a fotókartonból vágott harmonika albumot. Mivel a hajtások mentén elég gyengécskének tűnt, ott még mindkét oldalon megerősítettem Tesa-val - ami szerencsére nem látszik a mintás papír alatt, amit tintáztam, és pecsételtem (Simon Says Clear Stamps DREAM PARIS ROME NEW YORK), majd ragasztgattam rá virág-alakú körömstrasszokat (Bp. Nyugati aluljáró ;-) és egyéb strasszokat, összetintázott csipkét, rózsaszín művirágot szétszedve, Krea-Tippes kis virágokat. Egy helyen gyöngytollaztam is. 
A barna-bordó Yabo cimkék közül a krémszínűt először Tim Holz Antique Linen distress Ink-kel tintáztam, aztán egy másik barnával, majd erre is pecsételtem 3 színben. A lepkét fóliából vágtam, majd körbetintáztam StazOn Opaque - Mint tintával, és pecsételtem is rá. És erre is jött kisvirág és virágstrassz."

Megértem, hogy végül mégsem ajándékoztad el ezt a csodát! ;)

Jó alkotást!
Borka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése