2009. február 28., szombat

Ötletek - címkék

Kicsi csomagcímke, ovális, Sziszi, névtábla

A Yabo Scrapbook Címkékkel és pár megmaradt hozzávalóból készült a következő pár képeslap.

A barna készletből az általam Sziszinek keresztelt formát barna alkoholos filccel díszítettem. A mintát a címke mögötti pausz indáiról másoltam.
A pauszt átlátszó kétoldalas ragasztószalaggal, a címkét ragasztóstifttel ragasztottam az alaphoz.
Ezután arany színű zselés tollal körberajzoltam a címkét, pontosan a szélénél. Majd egyenletes távolságban a barna filctollal pöttyöket rajzoltam köré.
Végül 2 barna fotókarton csík került alulra és fölülre. Valamint arany tintapárnával öregítettem.




Az élénk színű címkecsomag kicsi csomagcímkéire írtam a címzett és az ajándékozók nevét. Arany tintapárnával öregítettem, és a zselés tollal kihúztam a szélüket. Majd tűvel kilyukasztottam, kis darab rafiára csomóztam őket, és két szegeccsel fogattam az alaphoz.
Az ovális címkére először ceruzával megrajzoltam az írást, majd barna rostirónnal átírtam. A szélétől 7 mm-re, pontosan középmagasan ejtettem 2 vágást szikével, amit aztán kicsit kiszélesítettem. Ebbe fűztem át a 6 mm széles fotókarton csíkot.
A lap szélét arany tintapárnával öregítettem.










Egy kevéssé hagyományos felhasználása az ovális címkéknek. A sárga és a lila-zöld készletek oválisait arany zselés tollal megírtam, mintha tojások lennének. Csokorba rendeztem őket, majd egymáshoz és az alaphoz ragasztottam.
A lila-zöld csomag közép zöld névtáblájára felvázoltam ceruzával a Boldog Nyuszi! feliratot, majd arany zselés tollal átírtam. Zöld fotókartonból vágtam egy 3 cm széles csíkot a névtábla alá, és egy 2*6 cm-es darabot a fűnek. Utóbbit kicakkoztam és arany zselés tollal kihúztam a szélén.
Lyukasztóval vágtam két kis karikát sárga kartonból, ez lett a szegecs a névtáblán.
Miután mindent a helyére ragasztottam arany zselés tollal körbe pöttyöztem, és minden darab tövét is körberajzoltam.





Jó alkotást kívánok!


.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése